niedziela, 15 lutego 2015

Weekend- phone photos


Dziś mamy już niedzielę... Nie wiem dlaczego ale wolne zawsze mija mi jak jeden dzień i w mgnieniu oka nagle uświadamiam sobie, że czas wreszcie przygotować coś do szkoły. Moim priorytetem na kolejne miesiące jest wytrwać chociaż do maja, kiedy zaczną się matury, zamieszanie, brak nauczycieli i dużo wolnego. 
Na tą chwilę piszę post, a obok mnie leży słowniczek do włoskiego i nawet nie rozpoczęty projekt na polski. Do tego muszę dziś złożyć szkolną gazetkę, która jest dla mnie kompletnym bezsensem i jednym wielkim niewypałem. Co do wczoraj- świetnie spędzony dzień, chociaż moim zdaniem miłości nie powinno się okazywać tylko jeden raz w roku. Mimo wszystko fajnie jest spędzić taki 'wyjątkowy' wieczór razem.
Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć z telefonu i z tego co się orientuję wiele osób lubi taką formę przekazu. 
A Wy jak spędziliście Walentynki? 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz