środa, 14 stycznia 2015

And life begins right way

Witajcie Kochani!
Założenie bloga jest dla mnie wielkim krokiem do rozwoju samej siebie, spełniania swoich marzeń i zebrania wszystkich  swoich wspomnień w jednym miejscu.
Nigdy nie myślałam, że będę siedzieć tak jak dzisiaj, przy zapalonej lampce, z nogami opartymi na biurku, pijąc herbatę i pisząc o tym co się u mnie dzieje. A jednak! Nagle poczułam, że prowadzenie bloga jest czymś co ogromnie mnie interesuje a mój zapał nie pozwala mi czekać zbyt długo. Ze względu na to, że nie jestem ekspertem w żadnej dziedzinie, chciałabym dzielić się z Wami moimi przeżyciami, poglądami, przemyśleniami, chciałabym pokazywać Wam rzeczy godne polecenia, pokazywać Wam to, co lubię oraz czego nie lubię, po prostu, chciałabym przekazać Wam coś od siebie. Pewnie w czasie kiedy post zostanie dodany ja już będę przygotowywać następny!
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto zostanie ze mną na dłużej.
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz